Ingyen szállás New Yorkban? Csak legóznod kell!

2014. január 17.
spiritcode
lego kampány, spiritcode, social media, online marketing

Nem ülnek a babérjaikon a new york-i marketingesek. Nézzétek meg legújabb kampányukat!

Zseniális kezdeményezés indult útjára New Yorkban a Lego és a Yotel összefogásával.

A new york-i designhotel ingyen szállással díjazza a legkreatívabb legózókat. Ha te is szeretnél versenyre kelni a lakosztályokért, nem kell mást tenned, mint elkészíteni egy művet a hotel interaktív Lego falán, feltölteni Instagramra vagy Twitterre a #MyLegoMasterpiece hashtag-gel és várni az eredményhirdetést.
Az első helyezett egy prémium lakosztályt kap három éjszakára, míg a második díj két éjszaka a Yotelben.

lego kampány, spiritcode blog, social media, online kampány

Lego kampány a Yotelben.

 

Az elmúlt időszak egyik legügyesebb kampánya ez, hiszen jó reklám mind a Lego-nak, mind a Yotelnek. A projekt arra épít, hogy legózni mindenki szeret és szeretett gyerekkorában, így az érzelmekre hatva kelt nosztalgikus hangulatot. Cselekvésre ösztönöz, valamint előcsalogatja a játékszeretetet és a kreativitást. Megkoronázzák mindezt a közösségi média bevonásával, mely azt eredményezi, hogy a résztvevők egyszerre használják a jelen online lehetőségeit és az offline gyerekkori valóságot.

lego kampány, spiritcode blog, social media, online kampány

Szeress, egyél, aludj, legózz!

lego kampány, spiritcode blog, social media, online kampány

Beatles logó.

lego kampány, spiritcode blog, social media, online kampány

A  kampány interaktív fala.

 

Hasonló kezdeményezés az 1888 Hotel Sydney-ben, ahol a legalább 10.000 Instagram követővel rendelkező vendégeknek ingyen éjszakát kínálnak.

1888 Hotel, Sydney

1888 Hotel, Sydney

 

Ti ismertek hasonló közösségi médiára épülő szállodai kampányt?

 

Kapcsolódó tartalmak