Tartalommarketing workshop az AIESEC Magyarországnál

2014. szeptember 01.
spiritcode
Tartalommarketing Workshop, Spiritcode

Pénteken a Grundon jártunk, ahol az AIESEC Magyarország marketinges vezetőinek mutattuk be a legfrissebb tartalommarketing trendeket

A tartalom még mindig király

2014. augusztus 29-én, pénteken ismét a tartalommarketingé volt a főszerep az AIESEC Magyarország marketinges vezetői között. A diákszervezet az új tanévre és a promócióra készül, a nemzeti elnökség ebben kérte a SPIRITCODE csapatának segítségét, mi pedig örömmel fogadtuk a meghívást és friss, gyakorlatias anyaggal készültünk erre a workshopra.

AIESEC, Tartalommarketing Workshop, Spiritcode

Sikeres AIESEC Tartalommarketing Workshop után. :)

Tartalommenedzsment és stratégia

A pénteki tartalommarketing előadáson a legújabb trendek, a kampánytervezés, a stratégia felépítése és a szövegírás kerültek középpontba. A közel 40 fős hallgatóságban a helyi bizottságok marketinges vezetői foglaltak helyet, akik érdeklődésükkel és izgalmas kérdéseikkel igazi interaktív workshop-hangulatot teremtettek.

Az elmúlt tanévben több workshopot is tartottunk az AIESEC-nél, ott voltunk a Marketing Summiton és a Next Konferencián egyaránt. Csapatunk örömmel működik együtt az AIESEC-kel a következő tanévben is, hiszen fontosnak tartjuk a tudásmegosztást és a fiatalok fejlesztését.

Sikeres tanévet és eredményes promóciót kívánunk minden AIESECernek!

Get spirited!

 

Szerző: Gabi, Kriszta

Kapcsolódó tartalmak