5 használható tipp az Online vizualitáshoz!

2013. augusztus 04.
spiritcode
vizuális megjelenés

A vizuális kommunikáció ma már alapvető egy cég online megjelenésében.

Márka, brand, szolgáltatás = vizuális megjelenés!

A vizuális kommunikáció ma már alapvető egy cég online megjelenésében.

Miért? Egy kis statisztika:
A felhasználók jobban kötődnek azokhoz a cégekhez, akik képeket posztolnak.”
– olvasható egy 2013-as felmérésben.

  • A YouTube átlépte a 4 millió videó megtekintést naponta.
  • A Pinterest a negyedik legnagyobb forgalomszállító világszerte.
  • A fényképek a Facebookon 53%-kal több lájkot kapnak, mint egy átlagos bejegyzés.

Ezért íme, 5 tipp az online vizualitáshoz:

1. Mutasd meg!

Ne barokkos körmondatokban fogalmazd meg, hogy milyen finom, hogy néz ki,
és milyen az új csomagolása a csokidnak, hanem fotózd le a saját környezetedben!
Meglátod, máris több lájkot és aktivitást fog hozni az a poszt.

Miért? Szemléltet – megmutatja pontosan milyen, vagyis- a vásárlód tudni fogja,
hogy a boltodba betérve mit keressen.

2. Készíts fotókat!

Ha Te magad készítesz saját képeket az üzletedben, egyrészt hitelesebb is leszel rajongóid körében,
másrészt nem kell aggódnod amiatt – honnan, és kinek a képét töltötted le a bejegyzésedhez.

3. Mesélj el egy történetet!
Kép = érzelem és kapcsolódás.
Fontos, hogy érzelmet válts ki olvasóidból a megosztott tartalmaiddal.

4. Feliratozz – kulcsszavazz!
Legyen felirat, képaláírás a képek, albumok, videók feltöltésénél.
Adj meg kulcsszavakat – ez kereső szempontból is nagyon fontos.
Ha van rá lehetőséged, a képeidet úgy töltsd fel, hogy elhelyezed rajta a logódat (vízjel).

5. Keverd az online csatornákat!
Ahány közösségi platformon vagy jelen, azokat keresztlinkeld.
Amit megírsz a blogodban, annak egy call to action – mondatát oszd meg Facebook-on egy jó képpel.
Írd ki 140 karakterben a Twitteren.
A képet töltsd fel a Pinterest vagy Flickr albumodba – egy jó aláírással és linkkel.
És a Google+ se maradjon ki.

 

Ti mit gondoltok erről? Érdemes keresztezni és párhuzamosan használni bizonyos közösségi csatornákat?
Ha igen, osszátok meg bejegyzésünket, hogy tippjeink másokhoz is eljussanak, Ti pedig kezdjétek el használni őket.

 

Kapcsolódó tartalmak