Új idővonal a Facebook oldalakon!

2014. március 20.
spiritcode
Facebook, céges facebook oldal, rajongói facebook oldal, spiritcode

A hírfolyam elrendezésének megváltoztatása után a céges és rajongói oldalak idővonalát is megváltoztatja a Facebook.

Úgy tűnik, március a megújulás hónapja a Facebook-nál.

 

Először a hírfolyam elrendezésének változásait jelentették be, a legfrissebb újítás pedig a rajongói oldalak idővonalának átrendezése.
Bár pár oldalon már megjelent az új idővonal, a Facebook folyamatosan vezeti be az újítást a hét folyamán.

A változtatás teljesen átrendezi az eddigi idővonalat.

A jobb oldalon a posztok látszanak majd. A posztok egymás alá kerülnek időrendi sorrendben, hasonlóan a magán profilokhoz és a hírfolyamhoz.

A bal oldalon az oldallal vagy a vállalkozással kapcsolatos információk kapnak helyet: térkép, nyitvatartási idő, telefonszám, weboldal, képek és videók. A legfontosabb mutatók, a futó hirdetések, kedvelések száma, a posztok elérése és a még nem olvasott értesítések a jobb oldalon, a posztok felett érhetők el.

Facebook, céges facebook oldal, rajongói facebook oldal, spiritcode

A legfrissebb újítás pedig a rajongói oldalak idővonalának átrendezése.

Miért jók ezek a változások?

A Facebook úgy gondolja, a változásokkal az adminok könnyebben kinyerhetik a számukra fontos információkat. Az Elemzések fül alatt bővítik a Figyelendő oldalak menü funkcióit, lehetővé téve az adminoknak azt, hogy figyeljék a hasonló oldalakat és egy felületen tudják követni saját oldaluk és a konkurensek teljesítményét.

Az egyéni ablakok a ’Tovább’ gombra kattintva érhetők el.
Az adminoknak érdemes előkészülniük a cover (borítókép) esetleges cseréjére. Ugyan a borítókép mérete nem változik, az oldal neve és kategóriája a képre kerül fehér betűkkel, a profilképeket pedig kicsit feljebb húzták.

Facebook, céges facebook oldal, rajongói facebook oldal, spiritcode

Adminok, készüljetek fel a változásokra!

 

A Facebook egy blogbejegyzésben fejtette ki az új idővonal lényegét:

„Ezentúl mindegy, hogy hol tartózkodsz az adott oldalon, a fontos információk – futó hirdetések, kedvelések száma, értesítések és üzenetek – mindig szem előtt lesznek.
A részletekért elég csak az ’Aktuális hét’ (This week) gombra kattintani. A navigációs menüket az oldal tetején helyezték el, a tevékenység, az elemzések és a beállítások könnyebb elérésének érdekében. Az oldal jobb felső sarkában található ’Közönség építése’ menüpont közvetlenül a hirdetéskezelőbe visz.”
Ti mit gondoltok, hasznos az új elrendezés?

 

Forrás: insidefacebook.com

Szerző: Lőrincz Gabi

 

Kapcsolódó tartalmak