8 tipp – hogy MIT posztolj a Facebook-on

2013. augusztus 05.
spiritcode
Posztolni -Content is King!

A tartalom és vizualitás óriási erő a közösségi platformokon.

Content is KING – 2013
A tartalom a király – ezt halljuk lépten nyomon és mindannyiszor be is bizonyosodik.

Mai bejegyzésünkben bemutatunk 8 tippet – hogy MIT érdemes posztolni egy cégnek  a Facebook-on!

1. Blog
Ha BLOGOT írsz, személyes vagy! Sokan úgy vélik, ez a legnagyobb tartalomgenerátor.
Ami így is van. Könnyebb bevonni az olvasót egy könnyed és személyes tartalom elolvasásával,
amiben a személyes tapasztalatokat, élethelyzeteket meséljük el.
A BLOGBAN hosszabban ki tudjuk fejteni tapasztalatainkat, véleményünket adott témával kapcsolatban, ami nagy előny, egy rövid- max 200 karakteres Facebook poszttal szemben.
Jól mutat és meggyőzést ébreszt rajongó táborunkban, ha időnként blogbejegyzésünk linkjét posztoljuk ki egy beszédes képpel.

2 . Oktatóanyagok – tippek, trükkök, taktikák
Légy saját magad Wikipediája!
Sugalld azt a posztokon keresztül, hogy szakértője vagy az adott témának.
– ezzel is növeled a hitelességedet és elnyerheted a bizalmukat.
Aktív olvasóid lesznek, ha rendszeresen számíthatnak tőled valamilyen megoldásra.

3. Képek
Hihetetlen fontos lett a vizualitás.
Egy jól megválasztott képpel, infografikával, illusztrációval óriási hatást tudsz elérni a rajongóidnál.

4. Infografikák
A képek között most ő a vezér!
Egyenlőre a Facebook-on kevésbé, inkább a Pinteresten mutatnak jól az infografikus tartalmak.
(a kép méretéből adódóan.)
Egy –egy tudományág felvetését, egy interaktív folyamatot nagyon szemléletesen és modern köntösben lehet bemutatni vele.
Nagyon elterjedt a használatuk, és a rajongók is kedvelik.
Valamelyest gondolkodásra is ösztönzi az olvasót, ami hasznos lehet időnként.

5. Videó
Beszédes, látványos, attraktív – sokkal több információt rövidebb idő alatt el tud mondani.
Szeretik a felhasználók, mert kikapcsolódási alkalmat teremt az a pár perc, amíg megnézik.
Ha például saját munkád egy folyamatát mutatod be egy alig 1 perces videóval – máris több embert mozgattál meg, mintha leírtad volna egy posztban.
Hasznos időnként videókat használni a kommunikációs stratégiánkban.

6. Élmények, események, beszámolók.
Mennyit ér a céged, vagy a brand amit képviselsz?
Akár saját weboldaladon, akár a közösségi médián keresztül teszed közzé a vásárlóidtól kapott visszajelzéseket – csak jót tehetsz, aminket az ereje óriási lesz

7. Mémek
Vírusként tud elterjedni 1-1 jól elkapott MÉM, amire már egy egész tudományág is felépült.

8. Hírek
Friss hírek, aktualitások – fontos, hogy ebből a szempontból is légy uptodate.
Szó sincs arról, hogy hírcsatornává alakuljon az üzenő falad, de légy résen –és kövesd a közvéleményt érintő híreket, újdonságokat.

Lista forrása: Socialmouths.com oldalról származik, ahol még további ötletek közül válogathatsz.

 

Kapcsolódó tartalmak