Pár egyszerű üzleti Pinterest marketing tipp

2015. január 26.
spiritcode
Pinterest, képmegosztó oldal, fotó alkalmazás, spiritcode

A Pinterest tippekből soha sem elég! Olyan ötleteket hoztunk, amellyel okosan tudod üzleti célokra fordítani céged pinboard-ját.

Először is, ha a vállalkozásoddal még nem ugrottál bele a Pinterest csodálatos világába, melegen ajánljuk, hogy tedd meg. 

Viszont, ha már fent vagy cégeddel a Pinteresten és problémáid akadtak az emberek figyelmének felkeltésével, akkor itt van pár egyszerű ötlet, hogyan tudod felturbózni a marketingedet és felkelteni az emberek figyelmét.

  • Csinálj külön board-okat termékeidnek, szolgáltatásaidnak és érdeklődési körödnek.
  • Pinelj képeket a létrehozott board-okon.
  • Pinelt képeidet oszd meg!
  • Add hozzá a ’Pin it’ lehetőséget mind a weboldaladhoz, mind a termékeidhez.
  • Amikor pinelsz, a minőségre koncentrálj és ne a mennyiségre.
Pinterest, képmegosztó oldal, fotó alkalmazás, spiritcode

Fókuszban a vizualitás

Pin it!

A sikeres Pinterest stratégia alappillére egy ’Pin it’ gombocska a weboldaladon. Nyilván azt szeretnéd elérni, hogy ügyfeleid és vásárlóid kommunikáljanak veled a közösségi médiában, a ’Pin it’ gomb pedig lehetővé teszi számukra, hogy azonnal megosszák tartalmaidat. Habár a Pinterest  2014-ben az egyik legdinamikusabban fejlődő közösségi média volt, nem szerencsés, ha túl sokat pinelsz, mert ez idegesítheti követőidet. Óránként maximum 5 pin az ajánlott mennyiség. Tekints úgy a Pinterestre, mint egy olyan online felületre, ahol megoszthatod a legújabb vagy legnépszerűbb termékeidet és betekintést engedhetsz a raktáradba.

Pinterest, képmegosztó oldal, fotó alkalmazás, spiritcode

Hozz létre saját képgyűjteményt!

 

Ösztönözz!

Legyél cselekvésre ösztönző a képeiddel! Például ne egy termék fotóját pineld, hanem mutass be valakit használat közben. Egy tipikus cselekvésre ösztönző szöveg általában arról szól, hogy keressenek fel téged, vegyenek részt az általad hirdetett versenyben, iratkozzanak fel hírlevélre, stb… Azonban egy vizuális call to action remek döntés egy olyan, képeken és vizualitáson alapuló közösségi platformon, mint a Pinterest.

 

Szeretnél többet megtudni a Pinterest használatáról?

Jelentkezz Workshopunkra vagy kérd személyes tanácsadásunkat!

Kapcsolódó tartalmak