Büdzsé és emberi erőforrás a nagyoknál

2014. március 24.
spiritcode
Közösségi marketing vállalkozásodnak, online marketing tanácsadás, spiritcode

Mennyi pénzt és energiát szánnak a nagy cégek a közösségi média marketingre?

Mennyi pénzt és energiát szánnak a nagy cégek a közösségi média marketingre?

 

A Wildfire és az Ad Age nemrégiben készített kutatásában 500 amerikai nagyvállalati marketingest és felsővezetőt kérdeztek meg arról, hogyan viszonyulnak a közösségi médiához. Megvizsgálták, mit tesznek a legsikeresebb márkák annak érdekében, hogy nagy létszámú, releváns rajongói bázist alakítsanak ki csakúgy, mint azok, akik nehezen boldogulnak a közösségi médiában.

A közösségi média mára nem csak egy lehetőség, hanem kötelező jelenlét a vállalatoknak, hogy fenntartsák és megvédjék a cég online becsületét. Az ügyfélszolgálattól kezdve az értékesítésen át minden ágazat megtalálható online az új vásárlások után kutatva.

Közösségi média marketing vállalkozásodnak, online marketing tanácsadás, spiritcodeKözösségi marketing vállalkozásodnak, online marketing tanácsadás, spiritcode

Közösségi média marketing vállalkozásodnak.

A Wildfire három dolgot emelt ki:

  • 1, Az 1 milliárd dollár feletti cégeknél több mint 50 fős csapat foglalkozik a közösségi médiával.
  • 2, A marketing, a PR és a Customer Experience a közösségi médiával foglalkozó csapatok zászlóvivői, de a közösségi médiának közvetve még körülbelül 10 csapatra van hatása egy vállalaton belül – sales, logisztika, HR, stb.
  • 3, A vállalatok 68%-a kívánja emelni a közösségi médiára szánt keretét a következő pénzügyi évben a teljes marketing büdzsén belül, ugyanis belátták, hogy a közösségi platformok szerepe előtérbe került a marketing mixben.

A következő bejegyzésben bemutatjuk, mennyit és hogyan költenek a nagyok a közösségi média marketingre.

 

Szerző: Sipos Kriszta

Kapcsolódó tartalmak