27-nek mennyi a fele? Avagy hirdess a Facebook-on!

2013. július 05.
spiritcode
Facebook hirdetés

A Facebook hirdetés – kimagasló húzóerő!

1,1 milliárd aktív felhasználó és 1 millió aktív hirdető –jelenleg ennyivel rendelkezik
a legnagyobb közösségi a csatorna – a Facebook.

A napokban jelentette be saját BLOG-jában, hogy engedve a felhasználói nyomásnak és az építő javaslatoknak,
lényegesen leegyszerűsíti a hirdetés-lehetőségek körét.<!

Mint azt már régóta tapasztaljuk, az egyébként ingyenes platformon, hirdetési költés nélkül megmaradni lehetetlen próbálkozás.

Te hirdetsz a Facebook-on?

Te hirdetsz a Facebook-on?

Eddig 27 hirdetés-lehetőség között bolyongtunk, mostanra ennek a fele marad meg.
A hirdetők ezután is meghatározhatják, hogy kiket szeretnének elérni, csak jóval egyszerűbben, a célok teljesülésére pedig pontosabb adatokat kapnak majd (?).
Ezzel párhuzamosan több lehetőség is megszűnik, amit a Facebook mára elavultnak értékelt, mint pl a kérdés – feltevés.

Ennek az volt a menete, hogy a facebookos oldalak előre megadott választási lehetőségekkel kérdést tudtak feltenni a rajongóknak.

Azért szűnik meg, mert az oldalak üzemeltetői szimplán ki is írhatják a kérdést szövegesen, ehhez fotót tudnak mellékelni – ami sokkal vizuálisabbá teszi a felhasználói élményt.
Elveszik viszont a kérdés feltevési funkciónak az a haszna, hogy a felhasználók válaszait nem látjuk majd közvetlenül – azt ezentúl a kérdés posztja alatt kommentben tehetik meg.
(Lőttek a mini piackutatásnak…)

Mindennek a kulcsa a látvány.

Ez is a célja a Facebook-nak: nagyobb képek a hirdetésben, ajánlatokban, posztokban, a linkek mellett, illetve az új hírfolyam is nagyobb méretű képeket
enged majd feltölteni számunkra.

A Facebook hirdetés – kimagasló húzóerő, mi is résen leszünk!

 

 

 

 

Kapcsolódó tartalmak