Miért jó a Google Plus?

2013. szeptember 20.
spiritcode
google plus oldal -Spiritcode

A felhasználók azt a közösségi felületet használják szívesen, ahol a legtöbb ismerősük van. Google Plus vs. Facebook?

Miért érdemes használnod a Google Plus-t?

Használd a Google saját rendszereit és azonnali jutalmat kaphatsz a találati rangsorban.

A Google Plus idén lett 2 éves.
Egyenlőre Magyarországon még kevesen használják, mint közösségi csatornát, sokan nem is tudnak talán a létezéséről.
Holott egy igen fontos állomása ez a Google szolgáltatásoknak, ami ráadásul még mindig ingyenes.

A Google +1 gombjainak megjelenése egy tökéletes marketing gépezet fontos mozgató eleme lett.
A közösségi média legújabb gyermekének is szokták hívni, ami egy remekül kezelhető és meglepően egyszerű felülettel rendelkezik.
Felhasználóbarát, egyre jobban hasonlít a megszokott közösségi csatornákhoz, élmény vele dolgozni.

Hol az erő?

google plus oldal - spiritcode

Google Plus

A Plus központi eleme az ismerősökön alapuló csoportok, úgynevezett “körök”, és a körökben történő tartalom megosztás.
A Facebookhoz hasonlóan itt is lehetőség van posztolni, megosztani, kommentelni, fényképet feltölteni – vagyis közösséget építeni.

2012-es Google adatközlései szerint a Plusnak:

– 500 millió világszintű felhasználója van,
– ezek közül 235 millió aktív és 135 millió követi az üzenőfali hírfolyamokat.
Emlékeztetőül: a Facebooknak idén már több 1 milliárd felhasználója van.

Ott kell lenni a Google Plus-on és el is mondjuk, hogy MIÉRT!

Az erő a keresőben” van:

  • Leghatalmasabb fegyvere a keresője – ennek köszönhetően a cégek Google+-os oldalai, annak bejegyzései és egyéb – a követők által generált – tartalmai is bekerülnek a Google találati listájába.
  • Az ismerősökön alapuló csoportok, úgynevezett “körökben” találhatóak.
  • A körökben történő tartalom megosztás folymatos tartalomáramlást biztosít.
  • Aki rendelkezik G-mailes fiókkal, az közvetlenül a levelező rendszeréből egy kattintással eléri ezt a közösségi felületet.
  • Tehát a Google+-os oldalakkal, és az azokban lezajlott aktív kommunikációval pozitív helyezéseket szerezhetünk a perszonalizált találati listákon.

Érdemes tisztáznunk, hogy a Google Plus önmagában nem elegendő…
A Google rendszere ezen a platformon szervesen integrálja egybe azokat a Google alkalmazásokat, amiket az emberek eddig külön-külön használtak.
- Google kereső, naptár, maps, fotóalbum, e-mail (Gmail), hírek, fordító, G- talk, és most már a Hangout.
Mindazonáltal arra ösztönzi a felhasználókat, hogy ha már mindig „online” állapotban vannak, folyamatosan egy alkalmazásból kommunikáljanak. – ami nem más mint a Google+.


Ez a platform hasonlít egy olvasztótégelyre, amibe minden social alapanyagot belepakoltak, így gyakorolva óriási hatást az online kommunikációra.
Alkalmazz tudatos céges online kommunikációs mixet – amelynek ma már kötelező része kell, hogy legyen a Google plus oldal is.

Az okos online kommunikációs mixről és a hatékony SEO-ról hamarosan egy-egy újabb blogbejegyzésben írunk Nektek.

 

Üdv.

Gabi és Kriszta

 

Szerzők: Lőrincz Gabriella és Sipos Krisztina

Kapcsolódó tartalmak