Google Plus – Megjelent a cégem funkció!

2014. június 11.
spiritcode
Google Plus cégeknek, újdonság a "cégem" funkció

Új funkciókkal gazdagodott a Google Plus. Mit nyújt nekünk az új felület?

Meglepődve tapasztaltuk, hogy minden előzetes hír ellenére új funkciókkal gazdagodott a Google Plus.

Mostantól a céges oldalakat a „Cégem” fülön találjuk, ahol az összes céges alkalmazás egy helyre került.
A Cégem menübe kerültek a Google Plus, a Fal, a Vélemények, a Business Insights, az AdWords Express, a Youtube csatorna, és a Google Analytics.

Mit nyújt nekünk az új felület?

Kompakt irányítópult.

  • Valamennyi frissítésünket egyszerűen tudjuk kezelni az irányítópultról.
  • A Google Cégem irányítópultról közvetlenül oszthatunk meg tartalmakat, fotókat, videókat és hozhatunk létre eseményeket.
  • Az új irányítópult leghasznosabb funkciója, hogy egy helyen tudunk tartalmat megosztani, látjuk közvetlenül a legfrissebb statisztikát, és a véleményeket.
  • Egy kattintással elérhető a Google Analytics és az Adwords Express.
Google Plus oldal "cégem" funkció

Így néz ki az új irányítópult.

Gyorsabb tartalomközlés.

Fotók megosztása:
– A megosztott fényképeket már nem csak a követőink láthatják a Google+ oldal falán, hanem megjelennek Google különböző szolgáltatásaiban is. (térképben, keresésben)

Videók megosztása:
– Egy kattintással elérhető a Google Plus oldallal összekötött Youtube csatornánk.
– Új videót is létre tudunk hozni, vagy meglévőt feltölteni.

Linkek és események:
– Követőinkkel közvetlenül tudunk linkeket megosztani és eseményeket is létrehozni.
– Az eseményeknél újdonság, hogy ki lehet választani, kiket szeretnénk az aktuális eseményre meghívni: szabályozhatjuk, hogy nyilvános lehet minden Google+ felhasználó számára, vagy csak adott körök érhetik el.

Google Plus oldal "cégem" funkció, Spiritcode blog

A legfontosabb eszközök egy oldalon.

 

Szövegformázási lehetőségek:
– Lehetőségünk van félkövér vagy dőlt betűket használni.

Személyek megjelenítése:
– Más közösségi oldalakhoz hasonlóan már a Google Plus-on is lehetőség van más emberekhez kapcsolódni.
– A ’+’ vagy a ’@’ karakter használatával másokat is felvehetsz a beszélgetésbe, és így a profiljukhoz is kapcsolódni tudsz.

Egyszerűbb megosztási módszerek:
– Fotókat, videókat és linkeket már úgy is felvehetsz a bejegyzéseidbe, hogy közvetlenül a megosztási mezőbe húzod be őket.

A CÉGEM szolgáltatás irányítópultjának használata folyamatosan kerül beüzemelésre valamennyi felhasználónál. Folyamatosan teszteljük az új felületet, és ha további újdonságokat tapasztalunk, beszámolunk róla. A Google Plusban sokan nem hisznek, de az újítások nyomán nyilvánvaló, hogy egyre nagyobb teret követel magának. A Google Plus továbbra is az online marketing G pontja”, bár itthon még csak kevés cég használja. A szakemberek viszont azon fáradoznak, hogy az egyre több segítő funkció segítségével a felület minél felhasználó-barátabb legyen, és minél többen döntsenek a Google+ mellett.

Google Plus cégeknek, újdonság a "cégem" funkció

Google Plus továbbra is az online marketing G pontja”.

Miért ajánljuk a Google+ használatát?

A céges profilok, azok bejegyzései és egyéb – a követők által generált – tartalmai is bekerülnek a Google találati listájába. Minél több, kulcsszavazott és friss tartalmunk van a Google+ oldalunkon, annál jobb helyen fogunk szerepelni a Google találati listájában. Ha már energiát fektetünk be Facebookon, blogon és egyéb közösségi csatornáinkon arra, hogy tartalmat írjunk, akkor ugyanez a tartalom néhány mozdulattal átemelhető ide és.

Alkalmazz tudatos céges online kommunikációs mixet – amelynek ma már kötelező része kell, hogy legyen a Google Plus oldal is.

 

Szerző: Lőrincz Gabi

 

Kapcsolódó tartalmak