Mit veszel észre a Google keresőben?

2014. március 14.
spiritcode
Google, kereső, legkeresettebb szavak, spiritcode, online marketing tanácsadás

Észrevetted, hogy megváltozott a keresési felület a Google-n? Olvasd el a változtatás okait!

Megváltozott a Google kereső felülete desktopon.

 

Mind az organikus találatok, mind a hirdetések új megjelenést kaptak a google-ban keresők számára.

Az új designban eltűntek a kiemelések, nagyobb a betűméret, a legszembetűnőbb változás azonban az, hogy a hirdetések jelölése megváltozott.

Az AdWords hirdetéseknél eltűnt a rózsaszín háttér, helyette egy sárga címke hirdetés felirattal jelzi a nem organikus találatokat.

Google, kereső, legkeresettebb szavak, spiritcode, online marketing tanácsadás

Új kinézetet kaptak a hirdetések is.

 

Fejlesztés a mobilos felhasználóknál.

A jelenlegi változások egy tavaly ősz óta zajló nagyobb fejlesztés részei és először a mobilos felhasználóknál jelentek meg. 2013 szeptemberében készítettek letisztult keresési oldalt mobilra, hogy kellemesebbé tegyék a hirdetések megjelenését. A Google szerint az új felület egyszerű és letisztult, érintőképernyőre optimalizált, a kártyákra helyezett keresési eredmények pedig nem vonják el a figyelmet arról, amit igazán keresel.

A változás már novemberben megjelent egyes felhasználóknál desktopon, de csak mostanság terjesztették ki széles körben az új designt.

Most, hogy a google kereső felülete minden eszközön ugyanúgy néz ki, úgy tűnik, hogy a Google minden felületen átívelő egységes élményt kíván adni a felhasználóknak.

Mit gondolsz a változásokról, jobban áttekinthető lett így a találati lista?

 

Forrás: mashable.com

Szerző: Lőrincz Gabi

 

Kapcsolódó tartalmak