A tartalom mindenek felett – már a Facebook-on is!

2013. december 05.
spiritcode
Facebook news feed

Vége a mémek és cukiságok korának, elérkeztek a minőségi tartalmak a Facebookra is!

Újabb változásokat jelentettek be a Facebook hírfolyammal kapcsolatban.

Az utóbbi időben folyamatosan változik a hírfolyam kinézete és algoritmusa is, a legutóbbi bejelentés pedig igencsak feje tetejére állította az online világot: vége a mémek és cukiságok korának, elérkeztek a minőségi tartalmak a Facebookra is!

Kutatások és mérések alapján megállapították, hogy a felhasználók jobban szeretik az értékes tartalmakat, cikkeket és híreket. Ez vezetett arra a döntésre, hogy redukálják a hírfolyamban megjelenő képeket és mémeket, helyet adva ezzel a linkeknek.

  • A cikkeket az alapján fogja minősíteni a Facebook, hogy hányan nyitották meg őket asztali gépről, laptopról, vagy mobilról.
  • Ezzel tudják minőségire szabni mind a számítógépes, mind a mobilon megjelenő hírfolyamot.

Bevezetik az ajánlórendszert is.

Ha egy linkre kattintunk, a hírfolyamban három hasonló cikket fog ajánlani a Facebook.

Facebook ajánló rendszer

Like, komment, share…

A felhasználói aktivitást is igyekeznek növelni.

Ha egy ismerősünk hozzászól egy cikkhez, vagy linkhez, a Facebook hozni fogja a bejegyzést hírfolyamon, ezzel bíztatva minket is arra, hogy olvassuk, osszuk meg és szóljunk hozzá.

Első ránézésre rémisztően hathatnak ezek a változások, de ha okosan használod, szép eredményeket lehet vele elérni.
A jó tartalomnak eddig is nagy értéke volt, itt az ideje a Facebook kampányba is beépíteni a jövőben.

Ha jó a tartalom, sok megosztást kap, több lesz a hozzászólás, amit a Facebook is üdvözöl majd:
– többször fogja hozni a hírfolyamon, vagy cikkajánlóban is megjeleníti majd a linket. A több kattintás, nagyobb elérés, és több látogató a weboldalon csak jót tesz cégednek.

Bajban vagy a szövegírással? Fordulj a SPIRITCODE csapatához, mi segítünk neked!

Kapcsolódó tartalmak