64-szeres a verseny a Facebook-on? És valóban!

2013. június 04.
spiritcode
facebook

Content is forever King a Facebook-on is!

64-szeres a verseny?

A válasz –IGEN!
Kiindulva abból, hogy a posztok elérési adatai és a céges oldalak Talking About This (TAT) mutatói drasztikusan csökkentek az utóbbi időben, a verseny folyamatosan nő a Facebook oldalak között.

Mit mutat a statisztika?

2009:
Átlagban 4.5-oldalt lájkoltak a Facebookozók.
Havonta közzétett posztok száma: 5 bejegyzés.

2013:
Átlagban 40 oldalt lájkolnak a Facebookozók.
Havonta közzétett posztok száma: 36 bejegyzés. (!)
Vagyis megdőlt a 64x-res növekedés!

Ez giga adat – amivel csak nagyon erősen lehet felvenni a versenyt!
Bődületes tempóban áramlanak a hírek a személyes hírfolyamokban a Facebook-on
ami azt jelenti, hogy ennyiszer több tartalmat kellene látnia egy átlag felhasználónak.

Már nem az van, mint „régen”. A Facebook is kinőtte magát a látszólag „ingyenes szolgáltatások” közül.
Manapság, ha egy cég fenn akarja tartani az ismertségét, nem csak hogy ott kell lennie a Közösségi Platformokon, hanem komolyan véve és jól is kell csinálnia.
Ekkora versenyben kell minden posztnak, képnek, videónak helyt kell állnia a Facebook-on.

Lehetetlen? NEM!
Content is King! :) (folytatása következik…)

Forrás: Socialbakers.com

 

Írta: Sipos Kriszta, Lőrincz Gabi

Kapcsolódó tartalmak